Ressenyes
Super sushis et makis , accueiil sympathique. Recommandé ! (Translated by Google) Great sushi and maki, friendly service. Highly recommended!
fa 5 mesosUn accueil très chaleureux et des plats délicieux ! Je recommande ;) (Translated by Google) A very warm welcome and delicious food! I recommend it ;)
fa 5 mesosc’était délicieux et la serveuse était très gentille (Translated by Google) It was delicious and the waitress was very nice.
fa 5 mesosExcellents sushis super frais et service tres sympathique (Translated by Google) Excellent, super fresh sushi and very friendly service
fa 5 mesossushis exquis,service très attentionné, le cadre est simple mais les produits excellents. (Translated by Google) Exquisite sushi, very attentive service, the setting is simple but the products are excellent.
fa 5 mesosUn petit restaurant très sympa. Des prix peu élevés mais des bons plats, un personnel adorable et efficace. J'y ai mangé pour le midi, l'ambiance était très calme. (Translated by Google) A very nice little restaurant. Inexpensive but good food, and lovely, efficient staff. I had lunch there; the atmosphere was very relaxed.
fa 6 mesosJ’aime beaucoup ce resto! Les sushis sont tres bon et le service gentil et efficace ! (Translated by Google) I really like this restaurant! The sushi is very good and the service is friendly and efficient!
fa 6 mesosLivraison rapide et livreur fort agréable !! En ce qui concerne les sushis, ils était très très bon !! (Translated by Google) Fast delivery and a very pleasant delivery driver! As for the sushi, it was very, very good!
fa 7 mesos
Nourriture très bonne et personnel très sympathique ! (Translated by Google) The food was very good and the staff very friendly!
fa 4 mesos